Yusuf Güney - Ördü Kader Ağlarını (Akor)

booteknik | 15:22 | 0 yorum

Am                        C
Tutamadım ellerin yağmur olsun
C                  Em 
Sarıp da doyamadım
Am                           C
Öpemedim gül tenin baharın olsun
C             Em  
Sevip de kanamadım
Am      
Ördü kader ağlarını 
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                      Em
Bir canım var al senin olsun
Am
Ördü kader ağlarını
Em                    F  
Kırdı yine kollarımı al
Dm                      Em
Bir canım var al senin olsun                          (2X) 
Am                             C
Kokladığım saçların rüzgarım olsun 
C             Em
Estim de varamadım
Am                           C
Bakamadım gözlerin denizim olsun
C             Em
Düştüm kurtulamadım 
Am
Ördü kader ağlarını 
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                       Em
Bir canım var al senin olsun
Am
Ördü kader ağlarını
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                         Em
Bir canım var al senin olsun                          (2x) 
Am                        C
Tutamadım ellerin yağmur olsun
C              Em 
Sarıp da doyamadım 
Am                           C
Öpemedim gül tenin baharın olsun
C             Em  
Sevip de kanamadım
Am      
Ördü kader ağlarını
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                      Em
Bir canım var al senin olsun
Am
Ördü kader ağlarını
Em                    F  
Kırdı yine kollarımı al

Dm                      Em
Bir canım var al senin olsun                    (2X) 
Am                             C
Kokladığım saçların rüzgarım olsun
C             Em
Estim de varamadım
Am                           C
Bakamadım gözlerin denizim olsun
C             Em
Düştüm kurtulamadım. 
Am
Ördü kader ağlarını
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                       Em
Bir canım var al senin olsun
Am
Ördü kader ağlarını 
Em                    F
Kırdı yine kollarımı al
Dm                         Em
Bir canım var al senin olsun                    (2X)

Category: , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum