Hesap İşletim Ücreti Nasıl Geri Alınır?

booteknik | 05:34 | 0 yorum


Bu olay benim kardeşimin başına geldi.
Bir kurumda stajyer olarak çalışıyordu. Kurum bir bankaya hesap açmalarını söyledi. Maaşları oradan alacaklardı. Hesap açtılar. Sonra maaşlar yatmaya başladı.

Sonra 3 ay geçti staj süresi bitti. Fakat banka son maaştan 36 lira hesap işletim ücreti aldı.
Aslında bu parayı almaması gerekiyordu.

Kardeşim sikayetvar.com'a şikayet bıraktı. Ordaki şikayetlerin hepsine de yorum yazdı.
Banka bu sabah aradı.
Parayı hesaba hesaba yatırmışlardı.

Sonra başka bir bankanın kestiği 5 lira için aynı yola başvurduğunu anlattı. Banka aramış ve öğrenci belgesi getir iade edelim demiş.

Ben hesap işletim ücreti almayan bir bankayla çalışıyorum. Banka hem paramı işletip para kazanacak hem de bana haraç keser gibi işletim ücreti kesecek. Bu bana çok ters geliyor.

Eğer hesap işletim ücretini almak istiyorsanız sikayetvar.com'a yazın.
Gerçekten etkili oluyor.

Category: , , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum